,

Port Lotniczy Wrocław pozostaje sponsorem Ślęzy

Port Lotniczy Wrocław przedłużył umowę ze Ślęzą Wrocław i pozostaje sponsorem pierwszej drużyny koszykarek z Wrocławia. Marka Wrocław Airport nadal będzie widoczna na strojach meczowych dwukrotnych mistrzyń Polski, pojawi się również w KGHM Ślęza Arenie.

Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu to jedno z najdynamiczniej rozwijających się lotnisk w Europie, co najlepiej potwierdzają liczby obsłużonych pasażerów. W 2022 roku na lotnisku pojawiło się blisko 2,9 podróżnych, w tym roku prognozy wskazują na przekroczenie rekordowego roku 2019 i imponującą liczbę 3,9 miliona pasażerów, co byłoby wynikiem o 400 tysięcy klientów więcej niż przed czterema laty. Osoby korzystające z Wrocław Airport mają szeroki wachlarz możliwości podróżniczych – z Wrocławia można polecieć do największych hubów europejskich tj. Amsterdam, Zurych, Frankfurt, Monachium i Warszawa, czy też skorzystać z tanich lotów na południe Europy (Chorwacja, Słowenia, Włochy czy Półwysep Iberyjski).

Już wkrótce, bo w listopadzie 2023 roku pasażerowie będą mogli wylecieć do Seulu, zaś w kwietniu przyszłego roku do Helsinek. Zwłaszcza to pierwsze połączenie jest wielkim wydarzeniem, gdyż loty do Korei Południowej będą pierwszym międzykontynentalnym i bezpośrednim połączeniem ze stolicy Dolnego Śląska. Pierwszy samolot do Seulu wystartuje z Wrocławia 3 listopada o godzinie 16.25. Lot potrwa 11 godzin i 20 minut, a pasażerowie będą podróżować najnowocześniejszym samolotem świata – Boeingiem 787-8 Dreamliner, który na pokład może zabrać 252 osoby w klasach: Business, Premium oraz Economy.

Szeroki wybór połączeń, nowoczesny terminal, sprawna obsługa i dobry dojazd sprawiają, że pasażerowie chętnie latają z Wrocławia, co potwierdzają wielokrotnie przyznawane przez nich nagrody m.in. Business Traveller Award dla najlepszego regionalnego lotniska biznesowego w Polsce.

– Promowanie Portu Lotniczego Wrocław poprzez wydarzenia sportowe jest jednym z naszych głównych założeń marketingowych. Jak widać, przynosi to zamierzony efekt, bo liczba pasażerów korzystających z naszych usług systematycznie rośnie. Dlatego kontynuowanie współpracy z koszykarską drużyną Ślęzy Wrocław było dla nas sprawą oczywistą. Klub dzięki przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii wciąż się rozwija. Szczególne wrażenie robi proces budowania własnej infrastruktury z imponującym obiektem, jakim jest KGHM Ślęza Arena, na czele. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że dokładając swoją cegiełkę do tego procesu, możemy być jego częścią – mówi Cezary Pacamaj, prezes zarządu Portu Lotniczego Wrocław.

Sezon 2023/2024 Orlen Basket Ligi Kobiet będzie trzecim, w którym Port Lotniczy Wrocław współpracuje ze Ślęzą. Tak jak dotychczas, logo Wrocław Airport będzie widnieć na spodenkach meczowych koszykarek Ślęzy. Znajdzie się również na koszulkach rozgrzewkowych żółto-czerwonych. Wrocławskie lotnisko będzie widoczne również w KGHM Ślęza Arenie za sprawą stałej ekspozycji oraz szeregu nowatorskich koncepcji w trakcie dni meczowych OBLK.

– Nasza hala daje nam znacznie więcej nieszablonowych rozwiązań marketingowych, które możemy udostępnić naszym partnerom i sponsorom. Jesteśmy u siebie i zamierzamy wykorzystać nasze możliwości, aby eksponować wspierające nas firmy i podmioty. Wraz z Portem Lotniczym wypracowaliśmy kilka świetnych pomysłów, które wdrożymy w życie już od pierwszego meczu ligowego. Cieszę się, że nasza współpraca przyjmuje nowe wymiary i nadal się rozwija. To dla mnie i dla naszego klubu bardzo miły znak i potwierdzenie, że jesteśmy solidnym partnerem z atrakcyjną ofertą marketingową – mówi prezes zarządu Ślęzy Wrocław Katarzyna Ziobro.

Niezmiernie cieszymy się ze stałego wsparcia Ślęzy przez Port Lotniczy Wrocław. Mamy nadzieję, że następnym etapem tej współpracy będą odloty z Wrocław Airport na mecze europejskich pucharów w kolejnych sezonach koszykarskich rozgrywek!