Totalizator Sportowy pozostaje partnerem Ślęzy Wrocław

Ślęza Wrocław z przyjemnością ogłasza przedłużenie współpracy pomiędzy klubem, a wrocławskim oddziałem Totalizatora Sportowego. Współpraca obu stron rozpoczęła się w grudniu zeszłego roku i trwać będzie co najmniej do końca sezonu 2019/2020 Energa Basket Ligi Kobiet.

– Dzisiejszy dzień jest wyjątkowy dla wrocławskiego oddziału Totalizatora Sportowego. Zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę, ponieważ Ślęza Wrocław jako partner biznesowy w codziennym działaniu sportowym to znakomity partner. Wierzymy głęboko w to, że nasz lokalny reprezentant dzięki wsparciu Totalizatora Sportowego zrealizuje swoje cele sportowe. My chcemy mieć w tym swój mały wkład i głęboko wierzę, że nadchodzący sezon będzie sezonem pełnym sukcesów dla Ślęzy Wrocław i całej wrocławskiej koszykówki – podkreśla Paweł Mihułka, kierownik działu wsparcia sprzedaży we wrocławskim oddziale Totalizatora Sportowego.

Umowa Ślęzy Wrocław i Totalizatora Sportowego oznacza, że w nadchodzącym sezonie marka LOTTO nadal będzie obecna podczas domowych meczów koszykarek Ślęzy Wrocław. Po udanych działaniach w minionych rozgrywkach Energa Basket Ligi Kobiet, w zbliżającym się coraz większymi krokami sezonie 2019/2020 na kibiców będzie czekać sporo atrakcji.

– Weszliśmy na jeszcze wyższy poziom współpracy. Na kibiców będzie czekać dużo niespodzianek – z marką LOTTO będziemy współpracować podczas meczów koszykarek w Energa Basket Lidze Kobiet oraz w przestrzeni medialnej. To będzie naprawdę ciekawy sezon, mam nadzieję że udany zarówno sportowo, jak i biznesowo – powiedziała Katarzyna Ziobro, prezes zarządu Ślęzy Wrocław.

Na zdjęciach Jolanta Grabowska – Dyrektor wrocławskiego oddziału Totalizatora Sportowego oraz Katarzyna Ziobro – Prezes Zarządu Ślęzy Wrocław.

– Pierwszy rok był dla nas rozpoznaniem, poznawaliśmy się wzajemnie – od strony organizacyjno-logistycznej współpracowaliśmy bez zarzutu. Po rozmowach między Ślęzą Wrocław a osobami odpowiedzialnymi za działania marketingowe ze strony Totalizatora Sportowego ustaliliśmy, że w nadchodzącym sezonie zorganizujemy wspólnie dodatkowe działania i aktywności, które z pewnością kibice Ślęzy Wrocław uczęszczający na mecze zauważą. Liczymy na to, że nasza obecność przyciągnie do klubu kolejnych mocnych partnerów – dodaje Paweł Mihułka.

– Marka LOTTO jest dla nas bardzo ważnym partnerem. Dzięki tej współpracy możemy pokazywać, że działalność sportu i biznesu może się biznesowi opłacać. Cieszą mnie bardzo słowa, które padły podczas spotkania z dyrektorami wrocławskiego oddziału Totalizatora Sportowego, kiedy to podkreślali oni, że Ślęza Wrocław jest bardzo dobrym partnerem do współpracy. Mam nadzieję, że po tym sezonie będą jeszcze bardziej zadowoleni – kończy Katarzyna Ziobro.