,

Goście AmCham Wrocław na meczu koszykarek Ślęzy

Podczas meczu w ramach rozgrywek EuroCup Women, pomiędzy Ślęzą Wrocław a tureckim Istanbul Universitesi w strefie VIP zasiedli goście zaproszeni przez wrocławskie biuro Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce. Sam mecz przyniósł wiele pozytywnych emocji. Mistrzynie Polski wygrały, a wszyscy kibice, w tym goście biznesowi, z uśmiechami na twarzy opuszczali halę Akademii Wychowania Fizycznego. 

„Na współpracę ze Ślęzą zdecydowaliśmy się dlatego, że bardzo sobie cenimy aktywne spędzanie czasu i promowanie sportu. Tym bardziej nam miło, że wrocławska drużyna kobiecej koszykówki, aktualny mistrz Polski, w swoim składzie ma również zawodniczki rodem z USA, które przyczyniają się do sukcesów naszej drużyny na arenie ogólnopolskiej i międzynarodowej. Świetnie się bawiliśmy wspólnie z gośćmi AmCham Wrocław zaproszonymi na mecz Ślęzy Wrocław rozgrywany w ramach EuroCup.” – powiedziała Monika Ciesielska-Mróz, Dyrektor biura AmCham we Wrocławiu.

Monika Ciesielska-Mróz z Sharnee Zoll-Norman

„Frekwencja gości biznesowych na meczach Ślęzy stale rośnie. To świetna okazja do nawiązania nowych kontaktów, budowy relacji na mniej oficjalnym spotkaniu. Dodając do tego znakomitą atmosferę na naszych meczach, jest to też sposób na rodzinno-biznesowe spędzenie czasu. Dlatego z tego miejsca zapraszam do współpracy z nami wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od firmy lub organizacji, którą reprezentują” – mówi Piotr Zadumiński, menedżer ds. marketingu Ślęzy Wrocław.

Po meczu koszykarki Ślęzy odwiedziły salę VIP.

„Bardzo było nam miło spędzić wieczór w doborowym towarzystwie  i osobiście poznać zawodniczki Ślęzy Wrocław. Mam nadzieję, że dzięki temu zachęciliśmy wszystkich do wspierania i aktywnego kibicowania Ślęzie Wrocław.” – dodała Monika Ciesielska-Mróz.

Głównym celem biura AmCham we Wrocławiu jest reprezentowanie interesów firm amerykańskich i we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku. AmCham organizuje spotkania biznesowe i seminaria dla firm członkowskich, a także wspiera swoich członków w nawiązywaniu kontaktów i współpracy z innymi międzynarodowymi i lokalnymi firmami, prowadzącymi działalność w regionie.