Blue Forest Development partnerem wielkiego finału LOTTO 3×3 Ligi

Wielki Finał LOTTO 3×3 Ligi zbliża się wielkimi krokami. Do grona partnerów tego wydarzenia dołączyła firma Blue Forest Development, sponsor koszykarek Ślęzy Wrocław i Akademii Koszykówki 1KS-u. Wrocławski developer zwiększa teraz swój zakres zaangażowania o święto koszykówki 3×3. 

Blue Forest Development to wrocławska firma, która powstała, by realizować inwestycje mieszkaniowe we Wrocławiu i okolicach. Bazuje na doświadczeniu zdobytym na rynku łódzkim będąc powiązaną ze spółkami takimi jak Bonobo Development, Beskid Development oraz River Development. Trzy litery składające się na skrót BFD oznaczają odpowiednio budowanie jakości życia mieszkańców, formowanie kształtu tkanki miejskiej oraz dbałość o wymiar społeczny i ekologiczny. Wrocławski developer za cel stawia sobie realizowanie projektów budowlanych na najwyższym europejskim poziomie, zawsze uwzględniających kontekst lokalny.

W swojej działalności budowlanej i deweloperskiej kieruje się systemem wartości wykraczającym daleko poza kryterium zysku. Do flagowych inwestycji BFD należą Zatoka Pucka, która powstała na Kuźnikach, a także Kardamonowa, która mieści się na Żernikach. Obie inwestycje to dowód najwyższej jakości i standardów, jakie wyznacza na rynku Blue Forest Development. Firma działa etycznie i odpowiedzialnie, w centrum swoich decyzji stawiając zawsze człowieka i zrównoważony rozwój. Wszystkim klientom zapewnia kompleksową i indywidualną obsługę, wspierając ich wybory, a także pomagając w procesie pozyskania finansowania na zakup domu lub mieszkania.

Warto dodać, że koszykarki Akademii Ślęzy Wrocław, które w sezonie 2021/2022 występowały pod nazwą Ślęza BFD Wrocław, sięgnęły po mistrzostwo Polski U-13K. Młode żółto-czerwone osiągnęły ten historyczny sukces właśnie dzięki ogromnemu wsparciu i zaangażowaniu firmy Blue Forest Development, która dołożyła wszelkich starań, aby zapewnić zawodniczkom 1KS-u optymalne warunki do rywalizacji o złoty medal MMP U-13K.

LOTTO 3×3 Liga to rozgrywki, które zostały zainaugurowane w sezonie 2022/2023 i odbywają się w trakcie okienek reprezentacyjnych. Zaplanowane są dwa turnieje kwalifikacyjne oraz finał. Pierwszy turniej odbył się 26 listopada w Centralnym Ośrodku Sportu we Władysławowie, drugi turniej oraz finał będą mieć miejsce 10 lutego w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu.

Każdą akcję każdego spotkania będzie można obejrzeć za darmo, zajmując miejsce na specjalnie przygotowanych trybunach bądź po prostu w trakcie wizyty w Magnolii. Przeprowadzona zostanie również profesjonalna transmisja, która dostępna będzie dla widzów na platformie YouTube.

Nagrodami w turnieju finałowym LOTTO 3×3 Liga są:
– I miejsce (30.000 złotych)
– II miejsce (20.000 złotych)
– III miejsce (10.000 złotych)

W koszykówkę 3×3 gramy na specjalnej nawierzchni o wymiarach 15×11 metrów. Na parkiecie występują dwie trzyosobowe drużyny, które mogą korzystać z dodatkowego rezerwowego. Kolejna różnica to liczba zdobywanych punktów – jeden lub dwa (w przeciwieństwie do dwóch i trzech w “tradycyjnym” baskecie). Każda akcja może trwać maksymalnie 12 sekund. Mecz kończy się, gdy jeden z zespołów zdobędzie 21 punktów lub upłynie czas 10 minut.

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Mieszkańcy Wrocławia mogą przy okazji zakupów w Magnolia Park załatwić wiele spraw urzędowych w przy jednym z prawie 30 okienek w nowoczesnym Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni, a klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej.

Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent.

Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl