Dzień Dziecka ze Ślęzą tym razem świętujemy 11 czerwca

To już tradycja, że na początku czerwca młodzi sportowcy Ślęzy, ich rodzice, trenerzy, a także pracownicy najstarszego klubu sportowego Wrocławia spotykają się na corocznym Dniu Dziecka. Tym razem impreza odbędzie się 11 czerwca na obiektach MCS-u przy al. Niepodległości.

Zaczynamy już o godz. 10:00, bowiem w programie jest mnóstwo atrakcji. Motywem przewodnim będą zmagania młodych piłkarzy. Odbędą się konkurencje indywidualne znane choćby z telewizyjnego programu „Turbokozak”. Rozegrana zostanie kolejna edycja turnieju FIO dla roczników 2006-2010.  Nie lada gratką dla młodych zawodników Ślęzy będzie możliwość rywalizowania z seniorskim zespołem 1KS-u, który na co dzień walczy w trzeciej lidze.

Odbędzie się także „Bitwa bramkarska”, a wszyscy z wielkim zaciekawieniem z pewnością obejrzą zmagania… rodziców młodych piłkarzy akademii Ślęzy. Nie zapominamy także o koszykówce. Na jednym z boisk rywalizować będą młode zawodniczki naszego klubu.

Przed lub po sportowej rywalizacji młodzi zawodnicy będą mogli skorzystać z wielu innych atrakcji. Będą dmuchane zamki, trampoliny, czy kule wodne. Każdy będzie mógł zasiąść za kierownicą i poznać funkcjonowanie wozu strażackiego oraz karetki pogotowia. Posilić się będzie można w punkcie gastronomicznym, przy którym jak zwykle czuwać będą mamy naszych dzieci z własnymi wypiekami.

Nikt nie opuści terenu MCS-u z pustymi rękami. Każdy uczestnik Dnia Dziecka otrzyma drobny upominek, a także weźmie udział w losowaniu wartościowych nagród, m.in. sprzętu elektronicznego. Sponsorami nagród są: 1KS Ślęza Wrocław oraz firmy hubergroup Polska, Libet, Wadex, Delikatesy Inter-Mix, Piekarnia Furtak, OVB, Europejski Fundusz Leasingowy, Neonet i InsERT.

Impreza na Zakrzowie potrwa do ok. godz. 15:00. Zaproszone są wszystkie dzieci z akademii piłkarskiej i koszykarskiej Ślęzy (jest ich ponad 1200) oraz ich rodziny. Zapraszamy także okolicznych mieszkańców, by wspólnie świętować Dzień Dziecka.

,

Firma biwcon w Lidze Partnerów Ślęzy Wrocław

Do ponad 40 firm zrzeszonych w Lidze Partnerów Ślęzy Wrocław dołączyła kolejna. To biwcon, który świadczy usługi informatyczne związane z budową i utrzymaniem hurtowni danych. Roczna umowa firmy z klubem zacznie obowiązywać 1 czerwca.

– Cieszę się, że do grona naszych partnerów dołącza firma biwcon. Co ciekawe, jej właściciel przeszedł drogę od kibica do partnera, co jest dowodem na to, że ludzie związani ze Ślęzą angażują się w jej działalność. To cieszy i dodaje nam pozytywnego kopa. Dziękuję panu Wojciechowi, witamy na pokładzie! Jednocześnie zapraszamy do współpracy kolejnych przedsiębiorców – powiedział Piotr Zadumiński, menedżer ds. marketingu w Ślęzie Wrocław.

Wojciech Nowicki, szef i właściciel firmy biwcon, jest stałym gościem na meczach koszykarek Ślęzy, które w zakończonym niedawno sezonie wywalczyły mistrzostwo Polski. Do hali przychodzi z całą rodziną. Jego córka jest zawodniczką koszykarskiej akademii wrocławskiego klubu.

– Pragniemy, aby klub się rozwijał i poprzez kolejne sukcesy w przyszłości dawał nam tyle pozytywnych emocji, co obecnie. Nie do przecenienia jest także działalność akademii Ślęzy oraz wpływ sukcesów naszych koszykarek na zaangażowanie dzieci i młodzieży w uprawianie sportu – powiedział Wojciech Nowicki, właściciel biwcon.

Zapraszamy do mistrzowskiej współpracy ze Ślęzą!

Najwyższy czas, żeby sukces sportowy Ślęzy stał się także sukcesem biznesowym sponsora tytularnego. 1KS to już nie tylko klub sportowy, to prestiżowa marka, która zaczyna coraz więcej znaczyć także w świecie biznesu.

1KS zostały objęty patronatem instytucjonalnym Business Center Club i Dolnośląskiej Izby Gospodarczej. W marcu klub otrzymał nominację do prestiżowej nagrody Forum Sportu i Biznesu SportBiz w kategorii „Najlepsza organizacja sportowa”. Stanęliśmy obok takich firm, jak PKOl, PZPN, Legia Warszawa czy PGNiG Superliga. Wokół Ślęzy skupionych jest kilkadziesiąt mniejszych i większych firm, które wspierając działalność klubu, wykorzystują przy tym medialny potencjał drużyny.

Razem z obecnymi sponsorami realizowaliśmy takie projekty, jak: Libet – rozmowy na tarasie z koszykarkami, gdzie nasze zawodniczki opowiadały o sobie, a w tle ulokowane były produkty i logo firmy, czy z Pol-Motors – jazda Mikołajkowa obrendowanymi samochodami po Wrocławiu. Nasza aktywność nie ogranicza się jednak do szablonowych rozwiązań. Od sezonu 2016/2017 współpracujemy z Dolnośląskim Centrum Onkologii. Na meczowych koszulkach pojawiło się logo DCO i różowa wstążka, koszykarki aktywnie włączyły się w promocję profilaktyki raka piersi, a klub oficjalnie zadeklarował, że w przypadku pozyskania sponsora, którego logotyp znajdzie się na koszulce, 10 procent wartości umowy sponsorskiej zostanie przekazane na rzecz fundacji przy DCO.

Wielka wartość medialna

Sponsor tytularny Ślęzy to nie tylko prestiż, ale i mnóstwo korzyści biznesowych. To wymierne korzyści finansowe. Dość powiedzieć, że w zakończonym niedawno sezonie wartość medialna klubu wyniosła blisko 25 mln złotych. Oznacza to, że sponsor tytularny musiałby właśnie taką kwotę przeznaczyć na reklamę, by promować się na pierwszych stronach gazet, na czołówkach internetowych, czy też programach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym.

Sponsor tytularny Ślęzy ma zagwarantowaną reklamę w najważniejszych mediach o ogólnopolskim zasięgu, nie tylko poprzez udział w nazwie zespołu. To przecież także ekspozycja logotypu na koszulkach meczowych, bandach reklamowych, materiałach klubowych czy obecność w mediach społecznościowych, które w dzisiejszych czasach kreują trendy i modę.

Razem do Europy

Sukces sportowy naszych koszykarek w Polsce stał się faktem. To jednak nie wszystko. Kolejny krok w rozwoju Ślęzy Wrocław to europejskie, sportowe salony. Jako mistrz Polski mamy szansę zaistnieć na koszykarskiej mapie Europy poprzez prestiżowe rozgrywki Euroligi. To właśnie organizowana przez europejską federację koszykówki (FIBA Europe) liga skupia najsilniejsze drużyny kontynentu. To wielkie marki, takie jak Fenerbahce, Bourges Basket, Dynamo Kursk czy USK Praga.

Sukcesy sportowe Ślęzy sprawią, że sponsor tytularny na zawsze pozostanie w pamięci kibiców. Gdy ktoś za 10, 15 lub 30 lat będzie wspominał kolejne mistrzostwo, Puchar Polski czy też sukcesy w Europie, będzie miał w pamięci logo i nazwę firmy. Będzie mógł je zobaczyć na zdjęciach czy materiałach wideo. Współudział w sukcesach 1KS-u to także budowanie tożsamości firmy, tożsamości mistrzów.

Bardzo istotnym elementem w podejściu do sprawy jest to, że sponsoring tytularny w sporcie nie jest żadnym nadzwyczajnym wydatkiem, a normalnym kosztem, który nie powoduje żadnych dodatkowych obowiązków czy zobowiązań podatkowych. Sponsor tytularny bowiem ma też prawo do wykorzystywania wizerunku drużyny przy organizacji wystaw oraz eventów firmowych i promocyjnych.

Inwestycja w Ślęzę w roli sponsora tytularnego to inwestycja w siebie, w swoją firmę i markę. Z nami zwiększysz swoją sprzedaż, pozyskasz nowych klientów, a tych obecnych zaskoczysz niebanalną formą promocji.

***

Ślęza to biznesowa żyła złota

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w Polsce wyniosła w ubiegłym roku ponad 4,9 miliarda złotych, co jest najlepszym wynikiem w historii całej branży. Wśród pięciu dyscyplin generujących największą liczbę ekspozycji znalazła się też koszykówka, w której Ślęza Wrocław odnosi największe sukcesy.

Decyzje zakupowe

O tym, na jakiej podstawie konsumenci podejmują decyzje zakupowe, napisano już wiele książek, przeprowadzono wiele badań. Marketerzy na całym świecie głowią się, jak dotrzeć do klientów, którzy podobnie jak produkty i usługi ewoluują. Obecne pokolenie „Z” jest już odporne na tradycyjne formy reklamy, w której wszystko można obiecać i wykreować. Dziś liczy się indywidualizacja komunikatów, niestandardowe podejście do marketingu, historia i wartości jakie stoją za marką. Paweł Tkaczyk z agencji MIDEA, autor bestsellerowych książek marketingowych, a przede wszystkim pionier tzw. storytellingu, zwraca uwagę na potrzebę posiadania przez marki swoich historii, tak by przykładowa historia śrubek wzruszała tak, jak opowieść o Romeo i Julii. Czy istnieje lepszy obszar do oparcia swojej historii niż sport?

Zaletą sponsoringu sportowego jest także jego realny wpływ na decyzje nabywcze obecnych i potencjalnych klientów. Poprzez wykorzystanie wizerunku poszczególnych sportowców, całej drużyny czy klubu firmy mogą bardzo efektywnie realizować swoje cele sprzedażowe. Potwierdzają to liczby. Jak mówi Tomasz Redwan, jeden z najbardziej znanych ekspertów marketingu sportowego w Polsce: „Przeprowadzone w USA badania pokazują, że 78 procent dorosłych konsumentów chętniej kupi produkt producenta wspierającego bliską ich sercu inicjatywę. 66 procent zmieni producenta, a 60 procent sklep, jeśli będzie się to wiązało ze wsparciem słusznej sprawy. Aż 30 procent klientów jest gotowa zapłacić pięć procent więcej za produkty sponsorów, a 24 procent aż o 10 procent więcej.”

Naturalnie, największy „zwrot” pojawia się przy okazji sukcesów sponsorowanego. Ślęza od swojego powrotu do najwyższej klasy rozgrywkowej notuje coraz lepsze wyniki. Od ósmego miejsca w sezonie 2014/2015, przez brązowy medal w sezonie 2015/2016 i w końcu mistrzostwo Polski w 2016/2017.

Wzrost rynku sportowego

– W ciągu pięciu lat liczba marek, które eksponowały się w kontekście sponsoringu sportowego, wzrosła o blisko 90 procent – mówi Adam Pawlukiewicz z firmy badawczej Pentagon Research. Nie dotyczy to tylko największych imprez sportowych. Przełożenie tej statystyki obserwujemy również w naszym „rodzimym” ogródku. W Ślęzie Wrocław systematycznie rozwija się Liga Partnerów skupiająca przedsiębiorstwa chcące wykorzystać potencjał marketingowy najlepszego zespołu kobiecej koszykówki w Polsce.

We Wrocławiu powstało Weron Sport Therapy Center

Weron Sport Therapy Center to nowy punkt na sportowej mapie Wrocławia. W lokalu przy ul. Hallera powstaje nowoczesna strefa regeneracji, gabinety do rehabilitacji oraz do masażu. Właścicielem i pomysłodawcą centrum jest Bartosz Weron. Jego firma „Weron” jest partnerem medycznym naszego klubu.

Firma z siedzibą w Rzeszowie wyposaża na co dzień kilkadziesiąt polskich klubów sportowych w najwyższej jakości sprzęt do rehabilitacji (Winback), regeneracji (Recovery Pump, Game Ready), akcesoria sportowe oraz suplementy m.in. marki AMSport i Beet It, których Weron jest oficjalnym dystrybutorem.

Na długiej liście partnerów Werona są wrocławskie kluby – m.in. koszykarska Ślęza, piłkarski Śląsk oraz Litwin Triathlon Team. Dodatkowo firma współpracuje m.in. z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Polski Związkiem Piłki Siatkowej oraz Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce.

– Współpraca z największymi markami sportowymi w Polsce pozwoliła na zebranie ogromnego doświadczenia, które teraz chciałbym wykorzystać we Wrocławiu. Od dawna myślałem o otwarciu sportowego centrum terapii, gdzie nasi klienci – niezależnie od tego czy są zawodowymi sportowcami, czy amatorami –  mogliby skorzystać z najwyższej jakości sprzętu do regeneracji, rehabilitacji oraz zasięgnąć profesjonalnej porady. Takim miejscem ma być nasza najnowsza inicjatywa, czyli Weron Sport Therapy Center – tłumaczy Bartosz Weron.

W 100-metrowym lokalu przy ul. Hallera powstała Strefa Regeneracji, gabinet do rehabilitacji terapią manualną, gabinet masażu oraz show room ekspozycyjny, w którym znajdują się akcesoria sportowe z szerokiego asortymentu firmy, m.in. takich marek jak McDavid, Shock Doctor oraz Nathan. Nie zabraknie także „strefy organic”, w której goście lokalu będą mogli spróbować organicznej kawy oraz odżywczych shake’ów.

Klienci sportowego centrum terapii, mogą liczyć również na profesjonalną pomoc doradczą, której udzielają fizjoterapeuci: Dawid Gołąbek ze Śląska Wrocław oraz Dominik Bryń. – Dodatkowo w Weron STC będą odbywać się liczne warsztaty, szkolenia oraz otwarte dla wszystkich spotkania. Będziemy organizować także wydarzenia typu „Aktywne weekendy”, które przeznaczymy na przykład na przebieżkę po parku na Grabiszynie, który znajduje się około czterysta metrów od naszego ośrodka. Chcemy zaktywizować jak największą grupę osób, promować zdrowy tryb życia. Zarówno pod względem diety, ale także niezbędnych akcesoriów – opowiada Bartosz Weron.

Oficjalne otwarcie Weron Sport Therapy Center odbędzie się 18 maja. – Na imprezę inaugurującą działalność centrum, na pewno zaprosimy kluby z Dolnego Śląska, między innymi koszykarki Ślęzy oraz piłkarzy Śląska Wrocław. Dla nas będzie to duma, że będziemy mogli ich wesprzeć sprzętem, ale także ośrodkiem, którego na dzień dzisiejszy nie posiadają. Do naszego centrum zapraszamy jednak wszystkich zainteresowanych medycyną sportową. Patrząc na skład, jaki tam będzie pracował, wiem, że o jakość opieki mogę być spokojny – kończy Bartosz Weron.

„To nagroda za doskonałą promocję naszego regionu”

Nasze koszykarki spotkała kolejna nagroda za mistrzostwo Polski w sezonie 2016/2017. Z rąk Cezarego Przybylskiego, marszałka województwa dolnośląskiego, otrzymały czeka na 20 tysięcy złotych. Usłyszały też mnóstwo ciepłych słów pod swoim adresem.

To nie pierwsza nasza wizyty w Urzędzie Marszałkowskim. Przed rokiem wspólnie świętowaliśmy zdobycie brązowego medalu. Tym razem mieliśmy jeszcze lepsze humory.

– Doceniamy zmagania naszych mistrzyń. Zdajemy sobie sprawę z ich rangi oraz wyniku, który towarzyszył ich osiągnięciom. Gratulujemy i trzymamy kciuki za występy Ślęzy na arenie międzynarodowej – stwierdziła wicemarszałek Iwona Krawczyk.

Wtórował jej Jerzy Michalak, członek zarządu: – Dzięki koszykarkom Ślęzy wrocławianie po raz kolejny mogą cieszyć się z mistrzowskiego trofeum.

Nie skończyło się na miłych słowach. W tym roku Urząd Marszałkowski zarezerwował w budżecie 100 tysięcy złotych na nagrody sportowe województwa dolnośląskiego. Jedna piąta tej puli trafiła do koszykarek Ślęzy.

– Ta nagroda to wyraz uznania za osiągnięcia sportowe i doskonałą promocję naszego regionu – powiedział marszałek Cezary Przybylski.

– To bardzo cieszy, że nasz sukces został dostrzeżony. To też jest ogromna wartość dla nas. Jest to dodatkowy impuls, ponieważ napędza nas do kolejnej pracy nad umowami sponsorskimi, które zapewnią nam godne reprezentowanie Wrocławia i Dolnego Śląska także na arenie europejskiej – mówiła z kolei Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu 1KS Ślęza Wrocław.

Dziękując za to spotkanie, żałujemy, że byliśmy w tak okrojonym składzie. Jednak już teraz ładujemy akumulatory i myślimy o kolejnych wyzwaniach, które czekają nas w sezonie 2017/2018.