Labibu nawiązało współpracę ze Ślęzą Wrocław w programie 500po500
Ślęza Wrocław to klub, w którym niezwykle istotną kwestią jest zadowolenie kibiców. W nadchodzącym sezonie satysfakcja fanów powinna być jeszcze większa, gdyż kolejnym partnerem Ślęzy w programie 500po500 jest firma Labibu, zajmująca się organizacją wydarzeń dla najmłodszych.
Efektem współpracy Labibu ze Ślęzą Wrocław jest strefa dla dzieci, która będzie stałym punktem domowych spotkań wrocławianek. Każde dziecko będzie mogło skorzystać z szerokiej listy atrakcji przygotowanych przez Labibu, w planie jest także aktywne spędzanie przerw między połowami.
– Na dzieci będą czekać między innymi liczne zabawy i gry, nie zabraknie także malowania twarzy czy robienia tatuaży brokatowych. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. W przerwach nasze animatorki zaproszą dzieci na zorganizowane zabawy z mnóstwem atrakcji – ujawnia szczegóły Ewelina Pelc-Baran, menedżer Labibu Wrocław.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z firmą Labibu. Dzięki temu partnerstwu dodajemy kolejny element do naszego dnia meczowego i to element niezwykle ważny, bo dzięki temu dzieci będą jeszcze chętniej odwiedzać halę wrocławskiej AWF. Rodzice mają pewność, że ich pociechom przez całe spotkanie nie będzie się nudzić, a oni bez zmartwień obejrzą cały mecz. Dążymy do tego, żeby na Ślęzę Wrocław przychodziło jak najwięcej rodzin z dziećmi i ta współpraca to zdecydowanie spory krok w dobrym kierunku – komentuje podpisanie umowy Prezes Zarządu 1KS Ślęzy Wrocław Katarzyna Ziobro.
Labibu, które we Wrocławiu ma swoją siedzibę w Centrum Handlowym Magnolia Park, organizuje niezapomniane urodziny, warsztaty, wydarzenia tematyczne i imprezy okolicznościowe. Klienci mają do dyspozycji moc udogodnień, w tym wiele zabaw i urządzeń najnowszej generacji. Więcej na temat nowego partnera Ślęzy Wrocław można przeczytać klikając w poniższy link.
***
500po500 to odpowiedź na sytuację na rynku marketingu sportowego w Polsce. Koszykarki Ślęzy przyciągają na trybuny wielu kibiców, akademie dziecięce, dzięki modzie na pierwszy zespół, rosną w siłę. Medialność i rozpoznawalność klubu jest coraz większa, a mimo to brak jest nadal Sponsora Tytularnego. Mimo to Klub nie poddaje się i wyszedł z nowym, świeżym pomysłem skierowanym do wszystkich firm z Wrocławia i regionu.
Jak dołączyć do projektu?
Przystąpić do 500po500 można już dziś. W ramach podpisanej umowy partnerskiej, nowy Partner zobowiązuje się do wpłat 500 złotych miesięcznie przez okres roku. Umowa wchodzi w życie z dniem jej podpisania.
Zapraszamy do kontaktu:
Katarzyna Ziobro – k.ziobro@slezawroclaw.pl
Paweł Malczewski – p.malczewski@slezawroclaw.pl