Współpraca Ślęzy z Totalizatorem Sportowym przedłużona!

Ślęza Wrocław ma wielką przyjemność ogłosić kontynuację współpracy klubu z firmą TOTALIZATOR SPORTOWY sp. z o. o.. Sezon 2020/2021 Energa Basket Ligi Kobiet będzie trzecim rokiem wspólnych działań obu stron. 

– Dziś jest fantastyczny dzień dla wrocławskiego oddziału Totalizatora Sportowego i dolnośląskiego sportu, ponieważ przedłużyliśmy współpracę ze Ślęzą Wrocław, Ostatni sezon był bardzo trudny dla sportu, mimo wszystko podjęliśmy decyzję, że chcemy dalej wspólnie ze Ślęzą kontynuować projekt rozpoczęty trzy lata temu. Z perspektywy czasu uważam go za jeden z najbardziej trafionych projektów, jaki rozpoczęliśmy – mówi Paweł Mihułka, kierownik działu wsparcia sprzedaży we wrocławskim oddziale Totalizatora Sportowego.

– Bardzo cieszę się, że przed nami trzeci sezon współpracy z Totalizatorem Sportowym, że jeden z naszych głównych partnerów wciąż darzy nas dużym zaufaniem. Mam nadzieję, że nie zawiedziemy tego zaufania zarówno pod względem sportowym, jak i organizacyjnym. Czasy są bardzo trudne, dlatego tym bardziej dziękujemy Totalizatorowi Sportowemu za przedłużenie naszej wspólnej działalności – powiedziała Katarzyna Ziobro, prezes zarządu Ślęzy Wrocław.

Na zdjęciu od lewej: Paweł Malczewski (dyrektor klubu),  Katarzyna Ziobro (prezes zarządu Ślęzy Wrocław), Jolanta Grabowska (dyrektor wrocławskiego oddziału Totalizatora Sportowego), Jacek Matusiak (zastępca dyrektora), Paweł Mihułka (kierownik działu wsparcia sprzedaży) oraz Radosław Jarecki (specjalista ds. wsparcia sprzedaży).

Umowa Ślęzy Wrocław i Totalizatora Sportowego oznacza, że w nadchodzącym sezonie marka LOTTO nadal będzie obecna podczas domowych meczów koszykarek Ślęzy Wrocław. Branding partnera klubu będzie można zobaczyć w hali wrocławskiej AWF, współpraca obu stron przybierze także na mocy w mediach społecznościowych.

– Oceniam naszą dotychczasową współpracę jako wzorową i mam nadzieję, że rozpoczęty niedawno sezon zostanie dokończony, rozegrany w całości i że koronawirus nie przeszkodzi nam w realizacji wszystkiego, co wspólnie zaplanowaliśmy. Plany na ten sezon obejmują wiele ciekawych działań i nowych rozwiązań, które, mam nadzieję, znajdą uznanie u kibiców Ślęzy i naszych partnerów  – podkreśla Paweł Mihułka.

– Marka LOTTO i Ślęza to dynamiczne i bardzo nowoczesne marki. Myślę, że nadchodzący sezon będzie dla kibiców ciekawy, jeśli chodzi o produkcje i działania, które razem planujemy – dodaje Katarzyna Ziobro.